فرمانده کل انتظامی کشور گفت: تاکنون خروج ایرانیان به سمت کربلا و نجف از سه میلیون نفر گذشته و یک میلیون نفر نیز به کشور بازگشته‌اند.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: تاکنون خروج ایرانیان به سمت کربلا و نجف از سه میلیون نفر گذشته و یک میلیون نفر نیز به کشور بازگشته‌اند.
کد خبر: ۱۴۲۱۴۵۴

به گزارش جام جم آنلاین، سردار احمدرضا رادان با حضور در قرارگاه رسانه‌ای اربعین مستقر در پایانه خسروی اظهار داشت: به فضل الهی مراسم اربعین امسال پروشور تر از سال های گذشته در حال انجام است.

وی با بیان اینکه زائران اربعین سفر خود را به عتبات عالیات با انتخاب مرزهای مختلف به خوبی مدیریت کردند، گفت: امسال مرز خسروی مورد استقبال خوب زوار قرار گرفت به گونه ای که ترددها از این مرز نسبت به سال گذشته چند برابر شده و رشد بسیار خوبی داشت.

رادان عنوان کرد: همانگونه که زوار در مسیر رفت به توصیه‌های پلیس عمل کردند، انتظار می‌رود همین روند هم در مسیر برگشت اتفاق بیفتد و زوار با خادمان خود در مجموعه فراجا همکاری لازم را داشته باشند.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی گفت: از زائران گرامی که با خودروی شخصی به سمت شهر و محل سکونت خود بازمی‌گردند در خواست می شود ضمن مدیریت بازگشت خود از سفر، حتما نسبت به استراحت کافی در طول مسیر اهتمام لازم را داشته باشند.

وی از مسئولان و مردم کشور عراق هم برای همکاری بسیار مناسب و همه جانبه با زائران ایرانی قدردانی کرد و گفت: اگر این تعامل و هم افزایی نبود زائران ایرانی با این سهولت نمی توانستند به زیارت ائمه اطهار (ع) مشرف شوند.

خروج زائران اربعین از کشور از مرز 3 میلیون نفر گذشت

سردار رادان همچنین در حاشیه بازدید از مرز خسروی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: الحمدالله زائران سیدالشهدا(ع) در امنیت و آرامش و با وجود زیرساخت‌های مناسبی که دولت انقلابی فراهم کرده بود، از مرزهای چندگانه خارج شدند.

وی عنوان کرد: تاکنون خروج ایرانیان به سمت کربلا و نجف از سه میلیون نفر گذشته و یک میلیون نفر نیز به کشور بازگشته‌اند.

رادان گفت: سهم مرز خسروی در خروج زائران اربعین 500 هزار نفر و در ورود 100 هزار نفر است.زیرساخت‌های مرز خسروی اساساَ نسبت به گذشته قابل قیاس نیست و یک شتاب بسیار عالی در ایجاد حداقل‌ها برای زائران شکل گرفته است و این به برکت استاندار خوب در استان کرمانشاه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها